Patrick !

 
E vo, pèr Lisa-la-clouno falié uno cieucleto tras qu'amarinouso que sachèsse faire de mouninarié à noun-plus em'un biais coumico e de mai dins un vira d'uei... Parles d'uno escoumesso !  Mai fugué pèr iéu coume un jué, ai pouscu destaca méi chivau de foulige e faire caufa lou cese qu'ai dins la tèsto, e fin-finalo lou pichot Helium si capito uno meno de parabolo pèr léis autreis "escapoula", que si poù radouba maù-despié que pareisse espouti... Mai pèr la resurécièn de Patrick basto de 3 minuto !


Eh voui, depuis que je manipule tous ces morceaux fallait que ça arrive : une amie, Lisa, clowne de son état, m'a demandé de lui préparer un complice de spectacle, propre à faire les pires contorsions en un clin d'oeil... Un défi !  
Mais bon, j'ai pris ça comme un jeu, en lachant mes chevaux de folie douce pour que chauffe le pois chiche que j'ai dans la tête. Et à l'arrivée Patrick est un peu la parabole de tous les abîmés de la vie qui passent par l'atelié : même complètement fracassés on peut les sauver.   
Sauf que Patrick ça lui prend plus que 3 minutes !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire